HAMKOn toimisto jää kolme viikkoa kestävälle kesätauolle maanantaina 5.7.2021. Tänä aikana yhteydenottoihin saatetaan vastata viiveellä. Voit siis tarvittaessa ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse hamko@hamko.fi. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että viesteihin vastaamisessa voi olla pientä viivettä, kun henkilökunta palaa vaiheittain lomiltaan.
26.7. alkaen lukuvuoden alkuun asti palvelemme pääosin etänä. Olemme toimistolla sovittaessa ja tarpeen mukaan. Olethan siis etukäteen yhteydessä, mikäli asiasi vaatii toimistolla asioimista.
Uusille jäsenille tiedoksi: Liittyminen opiskelijakunnan jäseneksi tapahtuu sähköisesti, joten se onnistuu normaalisti myös heinäkuussa. Nyt liittyvien jäsenyys alkaa automaattisesti syyslukukauden 2021 alusta eli elokuusta. Voit siis jo elokuussa ottaa käyttöösi Pivon digitaalisen opiskelijakortin. Ensimmäiset muoviset AMK-opiskelijakortit tilataan elokuun aikana.
Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin Pivon käytöstä.
Avaamme Hämeenlinnan korkeakoulukeskuksessa sijaitsevan toimistomme jälleen elokuussa lukuvuoden alkaessa. Seuraamme koko kesän ajan koronatilannetta ja toimimme sen mukaisesti. Tiedotamme toimiston avaamisesta elokuun alussa.
Aurinkoista heinäkuuta ja toivottavasti tavataan taas pian!