Jäsen: muista ilmoittaa meille, jos olet poissaolevana opinnoistasi! // Member: remember to notify us if you are absent this semester!

 

Mikäli olet poissaolevana opinnoistasi ja sinulla on opiskelijakunnan jäsenyyttä maksettuna, voit siirtää jäsenyyttäsi. Jos olet poissaolevana juuri alkaneen kevätlukukauden, ilmoita siitä meille sähköpostitse hamko(at)hamko.fi viimeistään 31.1.2018.

 

Lukuvuositarran noutamatta jättämistä ei katsota jäsenyysoikeuden siirtämiseksi, vaan jäsenyysoikeus on voimassa automaattisesti maksetun ajan. Jäsenyysoikeutta ei voi enää siirtää, kun opiskelijakorttiin on liimattu lukukausi- tai lukuvuositarra.

 

Lisätietoja jäsenyyden siirtämisestä ja eroamisesta saat opiskelijakunnan toiminnanjohtajalta, tj(at)hamko.fi tai puh. 044 722 1000.

 

//

 

Not claiming your validation sticker is not seen as deferring your membership. Your membership is automatically in effect for the length of the paid period.

 

You can defer your membership by writing a notice about it to the Student Union. If you are absent spring semester 2018 please send your notice no later than January 31 by email to hamko(at)hamko.fi.

 

You cannot defer your membership after the current validation sticker has been glued to your student card.

 

For more information about deferring, contact the Student Union’s Executive director tj(at)hamko.fi.